torsdag 7 augusti 2008

Trött...

Trött är jag idag... Fredrik och Lena kom ju upp igår eftermiddag. Det var trevligt! Vi åkte ner på stan och tog en fika vid kanalen och satt och tittade på en massa fina båtar. Sen gick vi och tittade på lite fler båtar. Som åkte i slussen. Sen en liten sväng på stan där jag köpte min nya älskling. En otroligt söt liten djävul. Den var för söt för att jag skulle kunna låta bli att köpa den. (o: Ska försöka ta en bild och lägga hit.
Sen for vi och handlade och for hem till Martin. Men inte lagade vi mat inte... Vi gick en tur runt Scania sjön. Jätteskönt!!! Sen lagades det mat. Och David dök upp en bit in i maten. Men vi hade varit snälla och väntat med att sätta på filmen tills han kom. (o: Vi tittade på Systrar i jeans. Jag har läst böckerna så det var kul att se. Den var lagomt lättsedd men rätt söt.
Och sen pratades det givetvis en massa skit! (o: Och Lena var jättesnäll och skjutsade hem mig så jag slapp gå eftersom klockan var över tolv och jag skulle jobba idag. Men vad hjälpte det egentligen... För jag fick en ny bok på posten igår som jag fastnade i och lästa ut inatt... Tur att det är en umgdomsbok så att det gick relativt fort att läsa! Men somnade nog inte förens närmare två. Men kom ändå upp och till jobbet idag. Men idag måste jag nog jobba ganska länge. Har gått tidigt några dagar så nu är det dags att jobba in det. Så kanske bäst att jag börjar göra nått?

Inga kommentarer: