tisdag 5 augusti 2008

Kväll

Nu är det kväll. Och jag har varit inne i stan. Och jag hittade tyg!! På andra affären jag var. Och tur var väl det för annars hade väl stackars Per kreverat. Hehe. Men det blev lite dyrt... Men men, min kära syster gifter sig ju förhoppningsvis bara en gång. Och gifter hon sig igen får jag väl ha samma kjol. Hihi. Fast, jag har ju varit lite smart, jag ska ju sy en kjol som faktiskt funkar annars oxå, inte bara när det är bröllop.
I morgon kommer Lena och Fredrik upp. Och David hem. Kan bli en sen kväll med mycket thé. Och jag är ruskigt trött redan nu. Så jag ska nog ta och gå och sova. Eller i alla fall läsa redan nu så kanske jag somnar lite tidigare än vanligt. (o:

1 kommentar:

Karin sa...

Vad roligt att du också börjat blogga! Då får jag vara med i ditt liv med. P&K