onsdag 6 augusti 2008

Jobb igen

Nu är jag på jobbet igen... Märks det att det varit semester och att ingen mer än jag på min avdelning kommit tillbaka än? (o: Och inte så många andra heller. Och jag har inte så jättemycket att göra. Det är skönt!! Har hunnit "städa" lite men ska göra mer. Inte ens halva veckan har ju gått än! Kan ju inte göra allt på en gång, vad ska jag då göra sen? (o:
Pratade med mamma när jag var på väg till jobbet förut. Hon och Ina var på väg till tåget för att åka ner till Linköping. Det lät som om Ina verkligen såg fram emot att åka tåg. (o: Och jag längtade dit... Trist att jobba och itne kunna vara med på sånna saker. Men men... Om en vecka åker jag ju ner till Flen och ska träffa dom igen. Och vara barnvakt på lördag. Så jag hinner ju träffa lilla underverket lite till snart. *mys* Synd bara att dom bor så långt borta.

Nej ni, nu måste jag nog försöka göra nått här på jobbet igen.

Inga kommentarer: