tisdag 5 augusti 2008

Första

Jaha. Då har jag väl skaffat mig en liten blog här då va. Jag tror inte jag kommer att vara så duktig på att skriva i den, men man vet aldrig! Tror inte att nån kommer att titta i den så egentligen kan jag ju skriva precis vad jag vill här. Hehe!
Sitter på jobbet nu i alla fall. Det är riktigt tomt! Vi är två på vår grupp som är här. Så det är alldeles tyst. Men på måndag kommer alla andra så då blir det full fart igen! (o:
I eftermiddag ska jag åka in till stan (Stockholm) och titta på tyg och träffa Per E. Jag ska sy mig en kjol och ett linne till Ann och Simons bröllop nästa helg så det börjar bli dags att ha tyg nu... Ska åka ner till Anna-Karin och sy i helgen för jag har ingen symaskin som fungerar. Tyget till linnet har jag nog redan. Har i alla fall ett och hittar jag inget bättre så blir det det tyget. Och jag tror inte jag hittar nått bättre. (o: Men ni kan ju hålla tummarna för mig att jag hittar tyger till kjolen och att jag sen lyckas sy det som jag vill.

Inga kommentarer: