tisdag 19 augusti 2008

Trött igen...

Nu är jag trött igen! Men mer av sömnbrist än av träning denna gång. Det har varit en toppen helg med bröllop och regn. Lite lite sömn för min del och en del tränande och mycket promenader. Men nu är det jobb som gäller igen. Kommer nog mer om helgen senare under veckan.
Idag var jag i alla fall till doktorn för att jag har ont i ryggen. Och har fått tid och sjukgymnast. Och räcker inte det ska vi röntga och se om dom hittar nått fel. Men jag tycker det borde räcka med lite sjukgymnastik. Jag var i alla fall inte stel, snarare överrörlig. Skönt att inte ha blivit gammal och stel redan! (o:
Är lite extra trött för fick igår reda på att en kär vän har fått en hjärntumör vid hypofysen... Hon ska röntgas och dom ska se efter om den är god eller ond. Men doktorerna hade sagt att dom oftast är goda där och att dom då går att medicinera bort. Jag hoppas verkligen det!!! Det hela har i alla fall lett till att hon är enormt trött och just nu är sjukskriven. Och till att jag funderar på att åka och hälsa på henne sen när hon vet hur det ligger till. För tänk om den är ond? Tänk om jag aldrig får träffa henne igen? Nej, så får man inte tänka! Den är god, jätteliten och snart borta efter medicinering!
Men nu, är det jobbet som ska försöka få lite koncentration. Och sen lite träning ikväll. David, Martin och Lena var över på fika igår och då sa David att han ska träna idag. Så jag tiggde skjuts. (o: Så jag hoppas han kommer ihåg det ikväll bara... Vilket man inte ska lite på alls! Men annars blir det en promenad.
Nej, jobba var det ju! Hmpf!

1 kommentar:

Karin sa...

Ska också försöka röra på mig idag. Vi har så trist väder att jag inte kan bli annat än deprimerad.