söndag 10 augusti 2008

Halvvägs

Nu har jag kommit halvvägs! Kjolen är i stort sett klar. Bara fållen som är kvar och den är ju simpel. Så imorgon blir det till att sy linne. Och nej, jag blev inte klar med kjolen så här dags. Jag har hunnit dricka thé med Tomas och Anna-Karin och tittat på tv och pratat skit med Fredrik och bara drömt lite oxå. Och vi kom inte alls igår med syandet när jag ville... Typ 6 timmar senare. Men vi har ändå hunnit längre än jag trodde. (o: Vi började nämligen dagen (jag och A-K) med att fara in till stan och på Inter Sport. Där jag blev tvingad att spring på bandet... Men jag var ju på jakt efter det par löparskor så det var nog väldigt bra! Skorna säljaren sen rekommenderade kostade dock 1.400:-... Men jag köpte dom ändå. Och ett par trekvart tights att springa i! Det ni! Får se om jag törs visa mig dom. Hehe! Det blev en sväng på Classe oxå men dom hade inget batteri till Tomas.
Nu möblerar vi om lite hos Fredrik han och jag, och sen dags att sova inför en söndag med husvisning, syande och förhoppningvis en massa roligt prat!
Go´natt!!

1 kommentar:

Karin sa...

Låter som om du haft en mkt bra dag