fredag 25 september 2009

Trött

Ojojoj... Nu borde jag sovit för länge sen! (o: Har jobbat från 7 till halv 7 och sen varit på lite after work. Tur att jag är ledig i morgon! Och sen åker jag hem till Flen en sväng. Ann och Ina kommer dit oxå. Det ska bli spännande. Alltid kul att träffa dom, men alltid lite jobbigt och nervöst.

På söndag sen är det höstrally med smc på motorcykel!!! Whihi!!! Säkert säsongens sista tur, men jag har hunnit åka en hel del i år ändå. Men nästa år måste jag nog ta tag i att ta kortet så jag kan åka när och var jag vill. Men det är ju inte det lättaste att ta ett körkort så vi får väl se hur det går... )o:

Nej, nu måste jag nog sova. Så jag kan vakna och gå upp nån gång. Plocka undan lite här hemma och så är jag enormt sugen på att spela lite tv-spel, så jag hoppas jag hinner det med! (o:

Go´natt på er!!

Inga kommentarer: