måndag 21 september 2009

Biljetter!

Idag köpte vi biljetter till Rammstein!!!! I Globen den 20:e februari 2010. Så nu är jag lite nöjdare. (o: Och så ska jag ju på Depeche Mode i januari. Jag längtar tills nästa år!!!

När jag skulle ta bilen hem från jobbet idag så var batterierna i min larmdosa slut... )o: Och hur gör man då? Om jag låser upp den med nyckel går den inte att starta och den tjuter som sjutton!! Så jag ringde David som var kvar på jobbet och frågade hur man gör. Han sa att det nog sitter en knapp i bilen nån stans där man kan stänga av larmet. Ja tjena, hur hittar jag den då?? Det trodde varken han eller jag att jag skulle göra, så han var snäll och skjutsade mig till macken så jag kunde köpa nya batterier till larmdosan. Men bilen står kvar på jobbet. Så i morgon när jag ska åka hem blir det spännande att se om dosan blivit avprogrammerad eller nått... I sånt fall får jag väl åka till verkstaden och fråga hur jag ska göra. Som tur är har jag ju en dosa till, men jag vet inte riktigt vart den är just nu... Och den börjar oxå ha dåligt med batteri tror jag. Men det ska bli spännande att åka hem från jobbet i morgon! (o: Dit blir det buss som vanligt. Brukar ju faktiskt inte ta bilen, men hade tänkt åka och handla efter jobbet idag... Får göra det imorgon istället.

Ikväll har jag inte gjort mycket efter jobbet alls. Men jag känner mig fortfarande alldeles för uppstressad. Tror jag har små aningar om lite saker som kan ha inverkan på det, men det är ju små bagateller, det borde inte få mig att känna såhär! Jag undrar hur jag ska lösa det... )o:

(och tack Karin för dina extra timmar! Det skulle kanske göra det lite lättare i alla fall. Fler timmar att reda ut tankar på är alltid bra!! Älskar dig)

1 kommentar:

Karin sa...

Älskar ju dig med!