torsdag 11 september 2008

Torsdag

Nu har jag fått min hjälm!!! Och den sitter riktigt bra. Klart skönt. Och klart snällt av Johan att byta den!!!
Så nu är det bara mopeden som saknas. Den är ju köpt, men står i Järna i Lisa och Mattias garage. För då står den inlåst och bra. Jag skulle ha hämtat den i måndags, men Martin har varit (är?) sjuk så det gick inte. Men jag hoppas på att få hämta den i morgon. Är inte Martin frisk så tar jag bussen ner eller nått. Och är inte Lisa och Mattias hemma får dom väl ställa ut den. För nu orkar jag inte vänta längre! (o: Och på söndag kommer Fredrik och John så då vill jag gärna ha den här... Jag känner mig verkligen som en förväntansfull tonåring! Hihi!
Och snart har jag jobbat färdigt för idag. Jag ska in till Liljeholmen och träffa min neurolog. Äntligen! Ska bli spännande att se vad hon har att säga! Sen funderar jag på om jag ska fara in till stan och titta efter ett par byxor. Det funkar inte med endast ett par långbyxor när det inte är sommar. Och man inte är en kjolmänniska. Men jag får se om jag orkar. Är så trött nu för tiden. Helt sjukt. Jag verkligen bara sover och sover... Gick och la mig tjugo över åtta i måndags!! Jag fattar nada. Och det är inte för att jag inte får frisk luft, eller inte rör mig eller inte äter eller nått sånt för allt det där gör jag faktiskt. Just nu i alla fall...
Och apropå det, så tycker jag det är dags för lunch nu. Det verkar ingen annan tycka, men jag hinner nog inte äta så mycket senare. Så jag måste kanske äta själv. Alla andra är på nått tråkigt möte. Utom Magnus som är hos tandläkaren, Patrik som skulle spela golf och Ulrika som är hos barnmorskan. Men det är pannkaka idag så jag är nog nöjd ändå! (o:

Inga kommentarer: