måndag 1 september 2008

Ont

Jag har ont!!! Men det är hel självförvållat... Igår var jag dum nog att springa tjejmilen. Eller, springa kanske var att ta i, men ta mig runt tjejmilen. Det var jobbigt!!! Och jag klarade det på mindre än vad jag hade som mål. Så jag är nog faktiskt lite nöjd. Kanske lite stolt... Eller, nej, min hjärna tillåter mig inte att vara stolt över mig själv utan att få jätteångest, men annars hade jag varit stolt. Men djävlar vad ont jag har idag! Och fatta vad ont jag kommer att ha i morgon. Ojoj! Och som om inte det var nog så var jag till sjukgymnasten i morse jättetidigt och tränade lite. Pust.
Så nu! Ska det slöas och se på TV på hög nivå. (o:

(och vänta på att mamma ringer och berättar om syster köpt hus eller inte)

(och kika gärna på min hemsida, http://www.vidarsdotter.se/ och se bla bilder från syster bröllop)

2 kommentarer:

Karin sa...

Grattis till tjejmilen! Bra gjort, gumman. Du har förresten råkat skriva fel i adressen till din hemsida. Du har tappat bort ett s. *kram*

Sara sa...

Tillrättat. Tack! *kram*