måndag 8 november 2010

Sällan

Jag vet att jag inte skriver här så ofta. Men den här bloggen är ju för mig och inte för nån annan, så jag skriver hur sällan jag vill.

Just nu skulle jag nog behöva skriva mer, för livet suger igen. Och det är mest då jag behöver skriva.

Egentligen borde inte livet behöva suga, jag har det egentligen ganska bra. Men försök tala om det för min dumma hjärna. Den är ändå tokdeppad just nu och får nätt och jämt upp kroppen och iväg den till jobbet på mornarna. Men jag försöker leva på att det snart är jul och att jag tänker vara lite ledig då.

Är på jobbet idag, men vill bara gå hem. Huvudet gör ont, tårarna ligger på lur konstant och magen bara värker. Vad fan ska jag göra??

1 kommentar:

Karin sa...

Jag känner något liknande, jag är i någon slags höstdepression. Everyting sucks. Men jag har tjuvstartat med julen :-) Jag äter clementiner, pepparkakor, glögg och lyssnar på julmusik.