torsdag 11 november 2010

Bättre

Idag är det faktiskt lite bättre. Skönt!

Har gjort ett test som heter OPQ32 och fått min "arbetspersonlighet" utvärderad. Och jag var övertygad om att jag skulle få åka sopbil eller nått resten av livet. Men det gick riktigt bra. Var inne i Stockholm igår och träffade tjejen som gör utvärderingen och pratade lite och hon ställde lite mer frågor och så och det var riktigt kul! Och en rejäl boost för självförtroendet. Klart kul!! Får se vad det leder till...

Så nu är det bara det privata som ska fixas. Och hur lätt är det??? Det är nog där det suger mest. Skit. Men jag försöker fixa det. Och jag har en nödlösning. Så vi får se hur det går.

Om inte annat så var jag på Panduro igår och spenderade en massa pengar och blev glad av shopping. (o: Så nu ska här pysslas lite. En kväll och en dag inplanerad med tjejerna inom en inte allt för avlägsen framtid. Det ser jag fram emot!

1 kommentar:

Karin sa...

Jag vet att de kom fram till att du är BÄST att jobba med!