lördag 3 oktober 2009

Shoppat

Jag har köpt en klocka idag. En som jag tittat länge på. Jag har dock fortfarande ångest för att den kostade en del...

Jag har även shoppat lite på IKEA. En stol! Till skrivbordet. Äntligen... Så nu skajag försöka ta tag i att fixa till det på det. Bytte även till en dimmer till lampan i badrummet. Det var skönt för det har legat i skåpet länge. )o: Nu ska jag bara "tvinga" David hjälpa mig sätta upp den nya badrumslampan oxå. Och måla om badrumsskåpet. Och köpa ett nytt draperi... Så är badrummet lite som jag vill ha det. Och då är bara resten av lägenheten kvar... Suck... Funderar på att kasta ut sängen och köpa ut en ny. Massa pengar blir det!! Så jag spelade lite på Lotto i helgen. (o: fick lite pengar på mitt spelkonto från Tradera, så passade på. Hoppas jag vinner nått!

Men nu, nu ska jag och mitt stora funderande (på mindre konkreta saker) gå och försöka sova. Go´natt.

Inga kommentarer: