tisdag 27 oktober 2009

Less

Jag är less!! På mörker, regn och kyla. Ute och inne i mig.

För att få känna lite mer så gick jag omkring i min lägenhet och sjöng julsånger högt igår innan jag gick och la mig. Kankse lite tidigt... (o:

Jag är så trött just nu. Trött, yr i huvudet och tappar enorma mängder hår. Så idag ska jag till min lilla doktor Ida. Jag hoppas hon kan berätta varför och säga ät det här pillret så blir hela ditt liv en enda stor dröm. Nu är jag ju tyvärr så vuxen så jag vet att det itne fungerar så, men drömma måste man väl få?
Men jag hoppas hon kan tala om vad det är ochh vad jag ska göra. Och att det går att göra nått.

Nu ska jag dock jobba. Som vanligt. Jag trivs på jobbet nu för tiden, men det är lite väl mycket att göra och lite stressigt skulle man kunna säga... Så då måste man få ta sånna här små pauser. (o:

Inga kommentarer: