onsdag 11 april 2012

Skillnad

Det var verkligen skillnad på den här helgen och förra. Även om förra inte blev dom jag trodde på fredagen så var den ändå relativt bra. Den här helgen var usel! Så mycket ångest och så många anfall och sååååå mycket dåliga tankar. Mådde verkligen tokdåligt största delen av helgen. Men är duktig på att spela. Och det fanns ljusglimtar. I form av små söta underbara systerdöttrar. Dom är jag otroligt glad över att jag får ha i mitt liv. Nu måste jag bara lära mig uppskatta fler saker och till slut mig själv. Då kanske jag kan sluta vara så säker på att jag är sämst, dåligast, fulast och dummast i världen. Kanske.

1 kommentar:

Emelie sa...

Det går upp och ner för mig också. Jag är lycklig då jag vågar vara glad utan att vara rädd för att det kommer att gå ner. för jag vet att det kommer det. Varje gång jag mår dåligt tror jag verkligen att jag inte kommer må bra igen! Men jag försöker tänka att jag inte "faller tillbaka" utan att jag faktiskt är sjuk. Du är verkligen inte det du tänker! Kram!